ZST: BIGARREN ITZULIA LARREAN HASTEN DUGU

BIGARREN ITZULIA LARREAN HASTEN DUGU

Igande honetan Zornotza Saskibaloi taldeak bigarren itzuliari hasiera emango dio Larreako Polikiroldegian, hain zuzen ere goizeko 12etan. Aurkaria ez da nolanahikoa izango, aurrekonturik handienetarikoa duen Caceres indartsua izango da, Castellon eta Alacantekin batera faborito nagusietarikoa igoera lortzeko.

Joaneko partidan zornotzarrek irabaztea lortu zuten eta jardunaldiko ustekabea emanez. Orain Coronadoren hutsunea oraindik bete gabe, partida goiko postuetatik ahalik eta hurbilen egoteko esperantzarekin aurre egiten diogu. Garaipen batek extremadurakoen gainetik jartzera eramango gintuen.

Helburua ez da batere erraza aurkariak maila honetako jokalari garrantzitsuenetakobatzuk bait ditu, Jose Antonio Marco antolatzailea, Parejo eta Añaterve Cruz hegalekoak eta barne jokoan duten indarrarekin.

Hala ere gure mutilak dena emango dute kantxan garaipen berri bat lortzeko eta sailkapeneko goi postuetan jarraitzeko.

Larreako Polikiroldegian itxarongo dizuegu, ez utzik egin, gogoratu, goizeko 12etatik aurrera.

COMENZAMOS LA SEGUNDA VUELTA EN LARREA

El Zornotza comienza este domingo la segunda vuelta de la liga regular y lo hará en casa, en el Polideportivo de Larrea este domingo a partir de las 12:00 horas. El rival será de enjundia, uno de los equipos con más presupuesto y favoritos de la categoría para lograr el ascenso junto con Castellón y Alicante.

En el partido de ida el Zornotza logró vencer en un gran partido y dando la sorpresa de la jornada inaugural. Ahora, con la baja de Juan Coronado todavía sin ser suplida, se afronta el encuentro con la intención de acercarnos más si cabe a los primeros puestos. Una victoria de los de Amorebieta llevaría adelantar en la clasificación a los extremeños.

El objetivo no es nada sencillo ya que el rival del Zornotza cuenta con varios jugadores que están entre los mejores de la categoría en sus puestos, el base Jose Antonio Marco, los aleros Parejo y Añaterve Cruz, además del potente juego interior son una dura piedra de toque.

A pesar de todo, nuestros chicos lucharán por obtener una nueva victoria importantísima para seguir optando a los puestos altos de la clasificación.

Os esperamos a todos este domingo a las 12:00 horas en el polideportivo de Larrea, no faltéis!!

www.amorebieta.com – Hilero Zornotzan © 2015

Ir arriba.